Kisah di Bilik Tidur....

Posted by KampungChelsea On Wednesday, February 03, 2010
11.55 malam
 -Hampir nak pukul 12 malam tetapi aku masih belum tidur, ye la aku tengah online.Biler tengok kat jam time pukul 2 pagi, mata aku dah hampir nak tertutup dah, mengantuk...campur pulak dengan kepala aku yang tiba-tiba jadi pening ni.Akupun amik jalan untuk tidur, tapi kalau aku tak ngantuk time ni, konfem aku tak tido sambil tunggu match chelsea lawan Hull kul 3.40 pagi nanti.Nampaknya kesakitan kepala aku ni menyebabkan aku terpaksa tido jugak.

2.10 pagi
-Match start pukul 3.40 pagi, dan sekarang ni jam pukul 2.00 pagi.Akupun siap nak tido kejap dan aku terus kunci jam tepat2 pukul 3.40 pagi.Lepas je aku kunci jam, akupun tido.10 minit berlalu, tetibe kepala aku jadi makin pening, serta merta aku bangun...aku tak boleh nak tido dah time sakit kepala camni.Biler kepala aku jadi sakit, payah beb nak tidur dan aku pegi mintak ubat dengan ayahku.Sapu lah jugak minyak panas kat kepala aku ni.Last2 tertido jugak.

3.50 pagi.....
-MATCH DAH START.....AKU MASIH LAGI BELUM BANGUN...

5.00 PAGI...
-SECOND HALF DAH BERMULA...TAPI AKU MASIH LAGI ZzZzZzz

6.00 PAGI...
-Dah habis dah match.Aku ? Still melayan kembara mimpi aku...ZzZzZz

7.00 PAGI
-Aku terbangun secara tak sengaja dan benda pertama yang aku tengok lepas aku bangun dari tidur ialah jam loceng.Dan perkataan pertama yang aku sebut tadi time aku baru je bangun ialah "ARGHHHHHHH!!!!!!",.Nape ? Aku tertido dan aku missed match chelsea tadi.Sempat lagi aku marah dan mengamuk dengan jam loceng aku tu.Ye la, biasenyer kalau aku kunci jam pukul berapapun ia akan berbunyi dan aku akan cepat2 bangun.Tapi yang peliknya aku tak bangun tadi.Lepas tu aku terus hantar mesej kat Mirul dan aku bagi tahu kat die yang aku tertido dan missed match chelsea tadi.Mirulpun balas balik dan die cakap "Erm tak rugipun ko tak tengok match chelsea tadi".Biler Mirul cakap camtu, aku rase cam ade yang tak kene je dengan match Chelsea tadi.Aku hantar mesej kat Mirul "Kalah ker ?" dan Mirulpun balas "Seri...".

Hahaha biler Mirul cakap camtu, aku dah boleh agak dah.Aku memang dah agak dengan keputusan tu.Patutpun jam loceng aku tak "bangunkan" aku tadi rupernyer match chelsea lawan Hull seri.Haha adoi, lagi bagus aku tertido la tadi dari aku tengok match ni.Biler match pagi tadi seri, pastinya aku tak akan rase rugi kalau aku tak tengok..konfem chelsea main tak best.Aku dah cakap dah team lemah pasti akan main hebat time lawan team hebat dan tengoklah sekarang ni betulkan aku cakap.

He's BACK.Didi is Back and score the goal.Namun gol ni just bagi chelsea 1 mate je...

P/S : Mintak maaf la geng aku tak boleh nak ulas lebih banyak la dalam match pagi tadi sebab aku tak tengok dan aku tertido.Sekarang nipun baru je habis tengok gol-gol dalam match ni.Bagi yang tertido dan missed macam aku jugak, ( Klik sini...) untuk tengok gol-gol Hull lawan Chelsea pagi tadi....

7 Response to 'Kisah di Bilik Tidur....'

  1. http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265159308578#c5905197849012835576'> February 3, 2010 at 9:08 AM

    gua dah review dah...

     

  2. eMy tONcEi Said,
    http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265160703396#c7060339064431414496'> February 3, 2010 at 9:31 AM

    mmg pon game pg td x best..
    anelka,lampard , deco x perform langsung..plus, hull maen defensive giler2 r...mmg ssah chelsea nak msuk...

     

  3. eMy tONcEi Said,
    http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265160708361#c6966661774031604190'> February 3, 2010 at 9:31 AM

    mmg pon game pg td x best..
    anelka,lampard , deco x perform langsung..plus, hull maen defensive giler2 r...mmg ssah chelsea nak msuk...

     

  4. Edwin Said,
    http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265162156429#c9076166272525935730'> February 3, 2010 at 9:55 AM

    tido lagi bagus, bukan bestpun chelsea main tadiey,...

     

  5. Anonymous Said,
    http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265186238855#c2288055654869658701'> February 3, 2010 at 4:37 PM

    agak nyesal aku tgk gamr mlm td... semue player x perform(khusus deco)... short passing pun slalu je silap... gol pun sb dpt free kick... hull en defensive tp knape xde player kucar kacir defend die...??? geng2 cole pun msuk lambat... conlusion, tactical x jadi mlm td...

     

  6. hafizdin18 Said,
    http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265188657158#c1028741614924024151'> February 3, 2010 at 5:17 PM

    drop ponts akhirnye...bagus jgk hang tido umar,...chelsea main cenggitue je,hampeh

     

  7. http://kampungchelsea.blogspot.com/2010/02/kisah-di-bilik-tidur.html?showComment=1265192482834#c2309235629117896152'> February 3, 2010 at 6:21 PM

    tu la pasal, patutpun jam loceng aku tak bunyi, rupernyer jam loceng tu suru aku "tido" je dari tgk match chelsea lawan hull ni...kalau seri watpe nak tgkkan...

     


 photo imagetxt-9495669.png



 photo imagetxt-70216036.png

 photo 0617889c-c804-4db4-b933-4d1a5ca82661.jpg



 photo f3b7aca67ab8108c8a410097006ec9e5.gif

 photo imagetxt-35178103.png

2 In 1 Alex analisis André Schürrle andre villas-boas Andriy Shevchenko anugerah Ashley Cole avram grant azpilicueta big london derby biografi blablabla blues legends Branislav Ivanovic bruce buck capital one cup carling cup Carling Cup Preview Carlo Ancelotti carlo ancelotti dalam kenangan Cartoon Of The Week cesc fabregas chelsea tour Chit-Chat claudio ranieri community shield Daniel Sturridge david luiz Deco Didier Drogba diego costa dokumentari eden hazard Eksklusif erland johnsen europa league ex-player FA Youth Cup Fabio Borini facebook fair play fakta fernando torres Fesyen/Style Fifa Club World Cup fixture Flash Back Florent Malouda formasi Franco Di Santo Frank Lampard Friendly Match gael etock Gael Kakuta Galeri/Foto gambar gary cahill gol Guus Hiddink hangat hangit Head To Head Hilario Hot Discussion Info Kelab info kelab luar Injury News internationaleleh interview Islam Feruz istimewa Isu Panas Jack Cork Jadual Pra-Perlawanan Jeffrey Bruma jersi Joe Cole John Obi Mikel John Terry jose mario rocha Jose Mourinho Joseph Bosingwa Josh McEachran juan cuadrado Juan Mata Juliano Belletti kedudukan liga kelakar kem U-19 kenangan terbaik kevin de bruyne kontrak news kuala lumpur lari topik line-up LiveScore loic remy luahan hati lucas piazon Luiz Felipe Scolari malaysia friendly marco van ginkel mark schwarzer marko marin match international Match Stats Matej Delac Michael Ballack Michael Essien Michael Mancienne Miroslav Stoch Nemanja Matic Nicolas Anelka no more fa cup off-topic Official oriol romeu Oscar patrick van aanholt Paulo Ferreira pendapat dr supporter pengumuman penilaian pemain perutusan hari raya Peter Kenyon Petr Cech piala dunia Piala FA player ratings post-match pra-musim Pra-Perlawanan pre-match pre-season match Preview Match Preview Match Malam Ini profile Quaresma quote rafa benitez Ramires rasmi raul meireles Ray Wilkins Ricardo Carvalho roberto di matteo Roman Abramovich romelu lukaku Ron Gourlay Ross Turnbull rumours news rumours or not ryan bertrand Salomon kalou sam hutchinson samuel eto'o Scott Sinclair selebriti senarai pemain siri SiteMap sketsa Sketsa Perlawanan Skuad England stadium stamford bridge Statistik perlawanan Steven Gerrard suka-suki Sumber Rujukan table taktikal teka-teki terhangat dari kem sebelah thibaut courtois thorgan hazard tiket tips title race tomas kalas topik Transfer News UEFA Champions League uefa super cup ulasan aku Ulasan Perlawanan Ulises Davila Undian/Vote video Video Highlights/Gol willian world cup Yossi Benayoun youngster Youtube Yuri Zhirkov

 photo imagetxt-73598864.png

 photo imagetxt-69571176.png
 photo imagetxt-3183125.png