Titus Bramble jugak same tak main...Goalie diorang, Chris Kirkland ade masalah di bahagian jarinya tu.Hah, mane goalie no.3 diorang tu ? Dah training ke belum ?

-Charles N'Zogbia kembali dari kecederaan di bahagian lutunya tu dan bersedia untuk main malam ni.Begitu jugak dengan Paul Scharner,pemain yang dah habis kontrak musim ni,maybe match malam ni terakhir untuknya.

-Scott Sinclair.Kenal dengan dia ? Dia tidak dibenarkan untuk bermain menetang kite malam ini.Ye ar, dia kanak2 genius kita yang hanya dipinjamkan sahaja di Wigan.Lepas musim ni, dah boleh kemas beg balik ke SB balik erk,sebab tempoh pinjaman ko dah habis kat Wigan.

Konklusinya, mesti mahu menang ar.Ramai yang dah bet n predict team kite menang 2-0,3-0.4-0,5-0 la.Ade jugak yang predict sampai 7 gol lagi tu,hmm tapi boleh jadi jugakkan.Dan seperti biasa, aku tidak mahu predict.Untuk pengetahuan korang, musim ni banyak kali aku predict, last2 keputusan jadi lain cite.Tu pasal aku tak nak predict.Aku hanya boleh cakap kita pasti akan menang dan aku tak nak ulas lebih daripada tu.

Ape2pun pesanan terakhir aku untuk kem kite malam ini ialah,

"GOOD LUCK FOR MY BLUES !!!"